CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ

داستان موسسه خیریه و نرم افزار CRM

داستان موسسه خیریه و نرم افزار CRM


موسسه خیریه دارای بخش های متفاوتی بود: بخش فرهنگی، مددکاری و مشارکتی مردمی و بازارچه ها که هر کدام املای شان به صورت جداگانه روی کاغذ یا در فایل excel ذخیره می شد. به علت از هم گسیختگی اطلاعات، نمی توانستند یک موضوع را در مورد یک شخص یا شرکت پیگیری کنند با استفاده از ثبت اطلاعات در قسمت های مختلف برنامه CRMو راهیابی سیستماتیک فرم ها به یکدیگر و یکپارچه سازی اطلاعات مشکلاتشان رفع شد و به راحتی می توانستند حتی انبار خیریه را هم در سیستم داشته باشند و در نهایت توانستند تمام نظرسنجی ها را در CRM ثبت کنند و گزارش گیری ها را داشته باشد. هر کارشناس در هر بخشی که فعالیت می کرد می توانست عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهد و همچنین مدیر می تواند تمام بخش ها را کنترل کند که این از نیازهای این مجموعه محترم بود که با فیلترها در فرم ارتباطات وگزارش گیری های متنوع  CRMرفع گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۱
نسیم حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی