رستوران فرانسوی و نرم افزار CRM
رستوران فرانسوی و نرم افزار CRM
مشکل این رستوران این
بود که مشتریان دائمشون را نمی شناختند شاید بعضی از مشتریان را به قیافه
می شناختند ولی اطلاعات مشتریان خوب و دائمشون را نمی دونستند و تعداد
دفعاتی که مشتری مراجعه می کند را نمی دانستند.
مدیر رستوران دوست داشت مشخصات کامل هر مشتری مانند اسم، شماره موبایل، روز
تولد، وضعیت تاهل و در صورت متاهل بودن، تاریخ ازدواج، غذای مورد علاقه
شخص، میزی که شخص راحت تر اونجا بنشیند، برای مدیریت خیلی مهم بود، را
داشته باشد.
به وسیله CRM توانستند
کلیه اطلاعات مورد نیازشون که در بالا ذکر شد را برطرف کنند. همچنین هر
بار مشتری مراجعه می کرد یک ارتباط فروش ثبت می کردند و غذایی که شخص سفارش
می داد هم ثبت می شد. سری بعد که مشتری مراجعه می کرد، تعداد مراجعه شخص و
مشخصات کامل او مشهود بود. اس ام اس تبریک روز تولد و تبریک سالگرد ازدواج
هم به وسیله CRMCRM امکان پذیر شد و بدین وسیله توانستند مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنند.
همچنین با داشتن ماژول پاداش ویژه توانستند به مشتریان خود با توجه به حجم خرید به مشتری خود یک پاداش خاص تخصیص دهند.