شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ
نرم افزار مدیریت شکایات، پیشنهادات و انتقادات
نرم افزار مدیریت شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
نرم افزار مدیریت شکایات ، پیشنهادات و انتقادات طلوع تحت وب در یک نگاه:
مزیت ها:
- افزایش رضایتمندی مخاطبان
- بهبود خدمات رسانی به مخاطبین
- شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
- ایجاد یک کانال دو طرفه ارتباطی بین سازمان و مخاطبین
- حفظ و نگهداری مخاطب به عنوان سرمایه مهم هر سازمان
- یکپارچه کردن اطلاعات در حوزه ارتباط با مشتریان و درگاه های ارتباطی
- امکان دریافت گزارش عملکرد سازمان در خصوص پاسخگویی به مشتریان در بازههای زمانی دلخواه
- قابلیت ثبت کلیه اطلاعات مخاطبان حقیقی ( اشخاص ) و حقوقی(شرکتها(
- قابلیت ثبت کلیه شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
- قابلیت تعریف وظیفه جهت پیگیری بعدی شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
- قابلیت تعریف آلارم برای پیگیری منظم وظایف
- قابلیت ارسال اس ام اس ، ایمیل ، فکس به شکل گروهی و تکی با نام خود مخاطب
- قابلیت دریافت پیشنهادات و انتقادات از طریق اس ام اس و ثبت و ارجاع به کاربر مربوطه
- قابلیت دریافت پیشنهادات و انتقادات از طریق ایمیل و ثبت به همراه فایل های پیوست و ارجاع به کاربر
- قابلیت دریافت پیشنهادات و انتقادات از طریق وب سایت و ارجاع آنلاین به کاربر مربوطه
- امکان دسته بندی و گروه بندی شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
- قابلیت شناسایی مخاطبان تماس گیرنده (تشخیص کالر آی دی (
- قابلیت ضبط مکالمات تلفنی
- قابلیت ارتباط با سیستم VOIP
- قابلیت ثبت و نمایش آدرس مخاطب بر روی Google Map
- امکان چت میان کاربران سیستم
- قابلیت بومی سازی نرم افزار بر مبنای نیازهای سازمان
- قابلیت ثبت تاریخچه کلیه عملیات های انجام شده بر روی رکوردها
"به مشتری خدمت کن".... به همین سادگی
۹۵/۰۹/۲۰