نرم افزار مدیریت خدمات و پشتیبانی طلوع
نرم افزار مدیریت خدمات و پشتیبانی طلوع
امروزه ارائه خدمات مناسب در سازمان ها می تواند نقش مهمی در بالابردن شاخص رضایت مندی پرسنل هر سازمان باشد .
همچنین دریافت نظرات و پیشنهادات و نظرسنجی های مرتبط با هر خدمت می تواند به مدیران پشتیبانی امکان بررسی شرایط موجود و تشخیص نقاط ضعف و قوت را بدهد تا بر اساس آن برنامه ریزی ها به سمت ارائه خدمات بهتر در زمان مناسب با کیفیت بالا سوق داده شود. نرم افزار مدیریت خدمات و پشتیبانی طلوع با ایجاد زیر ساخت مناسب این امکان را فراهم می نماید تا کلیه اطلاعات و سوابق مراکز رفاهی، خدمات ارائه شده در مراکز، کارکنان استفاده کننده از این خدمات، و نظرسنجی هر کدام از کارکنان از خدمات ارائه شده در سیستم ثبت شده و با استفاده از گزارش های کاربردی سیاست های مدیریتی را به سمت بالا بردن رضایت کارکنان هدایت نمائید.
مزایای سیستم :
- افزایش رضایت مندی کارکنان و مخاطبان
- نظارت بر خدمات ارائه شده در مراکز مختلف
- افزایش سرعت و کیفیت در ارائه خدمات
- ایجاد رابطه دوطرفه
امکانات سیستم :
- امکان ثبت اطلاعات کارکنان و متقاضیان ( اشخاص استفاده کننده از خدمات )
- امکان ثبت اطلاعات مراکز رفاهی
- امکان تعریف خدمات قابل ارائه در هر مرکز رفاهی (اتاق و سوئیت)
- امکان رزرو یک اتاق یا سوئیت به نام شخص
- امکان ثبت زمان ورود و خروج (زمان شروع و اتمام استفاده از امکانات)
- امکان انجام نظرسنجی اتوماتیک در زمان تسویه
- امکان تخصیص امتیاز به هر مرکز رفاهی توسط شخص استفاده کننده
- امکان دریافت و ثبت انتقادات و پیشنهادات در پرونده هر مرکز
"به مشتری خدمت کن".... به همین سادگی