شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۴ ب.ظ
کارتابل و وظایف در نرم افزار CRM
کارتابل و وظایف در نرم افزار CRM
- با امکان تعریف وظیفه، نمایش وظایف امروز، آتی ، وظایف تکمیل شده و وظایف تکمیل نشده، مشاهده وظایف تمام کاربران توسط مدیران سیستم و ارجاع وظیفه به دیگر کاربران
- نظارت بر روند پیگیری کارکنان توسط مدیر
- پیوست کردن فایل ضمیمه در هر وظیفه
- بررسی سوابق یک وظیفه توسط مدیر تعریف آلارم برای هر وظیفه
- تعریف زمان شروع ، ارجاع ، سررسید ، یادآوری ، تکمیل برای هر وظیفه
- تعیین اولویت برای هر وظیفه با توجه به درجه اهمیت آن در نرم افزار
۹۶/۰۴/۱۰