شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ
سوابق و ارتباطات مشتریان
سوابق و ارتباطات مشتریان
- ثبت ارتباطات با مشتریان در مراحل مختلف بازاریابی، فروش و خدمات پس ار فروش
- ثبت ارتباطات سیستمی به صورت اتوماتیک مانند پیامک ، ارتباطات کالرآیدی و VOIP
- کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل بر اساس تعداد ارتباطات و نوع ارتباطات و نتیجه ارتباطات
- پیوست نمودن مستندات در پرونده هر ارتباط به صورت جداگانه در نرم افزار CRM
- نمایش پیگیریهای امروز، پیگیریهای آتی و پیگیریهای باز crm