CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

۲ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ق.ظ

یکپارچه سازی حسابداری و crm طلوع

یکپارچه سازی حسابداری و crm طلوع

 
مبحث یکپارچه سازی در استقرار سیستم ها از جمله مسائل روز دنیا است.
با توجه به اینکه فرآیندهای بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش در نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاد می گردند صدور پیش فاکتوروفاکتور در مرحله فروش و یا صدور فاکتور در مواردی که خدمات پس از فروش خارج از گارانتی محصول باشد، با بخش حسابداری ارتباط پیدا می کند به عبارت دیگر کارشناسان فروش در طی فرآیند فروش خود نیاز به ارتباط با سیستم حسابداری دارند.
با یکپارچه سازی حسابداری و crm می توان سرعت و دقت صدور اسناد مالی در بخش فروش را افزایش داد و در مدت زمان کمتری فعالیت های مربوط به بخش فروش را به انجام رساند.
 
 
در زمان هایی که کالا عرضه می شود بحث کنترل کردن موجودی انبار در زمان صدور پیش فاکتور و فاکتور اهمیت پیدا می کند یکپارچه شدن این سیستم ها می توان فرآیند کنترل موجودی و بلاک کردن آن را در زمان صدور پیش فاکتور و کسر از موجودی انبار را در زمان صدور فاکتور انجام دهد.
همچنین نحوه تسویه حساب مشتری و نحوه پرداخت مبالغ هر فاکتور در حسابداری ثبت می شود و انعکاس این موضوع به عنوان خوش حساب بودن مشتری در CRM می تواند در فروش ها و قراردادهای بعدی با مشتری تاثیر بگذارد .
به عبارت دیگر این سیستم می تواند به صورت هوشمند بحث لول بندی مشتریان را با استفاده از شاخص های حجم خرید مشتری و نحوه تسویه حساب انجام دهد.  
 
تهیه و تنظیم :ایده پرداز طلوع
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ دی ۹۵ ، ۱۰:۰۴
نسیم حبیبی
يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

موبایل کاتالوگ

موبایل کاتالوگ

  • امکان معرفی محصولات و خدمات
  • امکان ارتباط موثر با نمایندگی ها و عاملیت های فروش
  • امکان درج اطلاعات متنوع از محصولات بدون محدودیت ( متن  ، عکس )
  • امکان درج توضیحات از محصولات به طور کامل
  • امکان دسته بندی و گروه بندی محصولات به صورت  دو یا چند سطحی
  • قابل ارایه در روی انواع گوشی های هوشمند و تبلت
  • قابلیت دسترسی آسان در هر زمان و مکان
  • امکان نمایش عکس از محصولات به تعداد دلخواه
  • امکان نمایش فیلم از محصولات
  • امکان گالری تصاویر
  • امکان ارتقا به فروشگاه مجازی (سبدکالا، پرداخت آنلاین)
  • امکان اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریانCRM   و ایجاد ساختار یکپارچه
  • امکان ارتقا به باشگاه مشتریان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ دی ۹۵ ، ۱۰:۰۱
نسیم حبیبی