CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

۴ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ق.ظ

ارتباط ربات تلگرام با نرم افزار crm

ارتباط ربات تلگرام با نرم افزار crm

 

ربات تلگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در ایران با نرم افزار crm لینک شده است با لینک نرم افزار crm به ربات تلگرام می توان هر نوع اطلاعات را بین دو نرم افزار جا به جا کرد :

ربات تلگرام فروشگاه اینترنتی متصل به crm

ربات تلگرام نظرسنجی متصل به crm

ربات تلگرام خدمات پس از فروش متصل به crm

ربات تلگرام مطالعه بازار متصل به crm

ربات تلگرام سفارشات متصل به crm

ربات تلگرام موجودی گیری انبار متصل به crm

ربات تلگرام نمایندگان متصل به متصل به crm

ربات تلگرام کارت گارانتی متصل به crm

با ایجاد ارتباط آنلاین با ربات تلگرام در حقیقت درگاه ارتباطی بدون هزینه برای ارتباط با مخاطبان سازمان ایجاد خواهد شد. مشتریان، بازاریان، نمایندگان فروش وعاملین فروش می توانند از این کانال ارتباطی جهت تبادل اطلاعات استفاده نمایند؛ نکته قابل توجه این است که این ربات با نرم افزار سی ار ام کاملا یکپارچه بوده و مثلا در صورت استفاده از ربات تلگرام فروشگاه اینترنتی کافیست اطلاعات محصولات در نرم افزار crm وارد شود و موجودی انبار نیز که در بحث فروشگاه اینترنتی مهم می باشد در این وضعیت کنترل خواهد شد .

ارسال نوتیفیکیشن نیز برای کسانی که عضو ربات شده باشند نیز به صورت کاملا رایگان ارسال خواهد شد .


ربات تلگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ دی ۹۶ ، ۱۱:۱۵
نسیم حبیبی
شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

Crm استراتژیکی چیست؟

Crm استراتژیکی چیست؟

این نوع crm در ارتباط با ارزیابی سود آوری مشتری و تعریف هدف ارتباطات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشتری است . از این طریق سازمان بایستی در crm استراتژیک موارد زیر را انجام دهد:

1.مشتریان خود را در قالب بخش های مختلف (بخش بندی و طبقه بندی) قرار دهد؛

2.ارزش هر یک از مشتریان را با استفاده از یک مدل هزینه بر پایه ی مشتری (که با مدل سنتی هزینه بر پایه محصول متفاوت است)، تجزیه و تحلیل نماید؛

3.درآمد،سودآوری و سودآوری کل را برای مشتریان (هر بخش یا به صورت تک تک مشتریان) محاسبه نماید؛

4.اثربخشی هزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی و فروش را ارزیابی نماید؛

5.یک روند تاریخی از ترک سازمان توسط مشتری تهیه نمایید؛

6.پیش بینی روند رفتار مشتری را شبیه سازی نماید.

crm  استراتژیک

با نرم افزار crmطلوع بیشتر آشنا شوید  
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۸
نسیم حبیبی
چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۱۶ ب.ظ

باشگاه مشتریان ضامن حفظ مشتری

باشگاه مشتریان ضامن حفظ مشتری

 

راز ماندگاری هر شرکت و یا سازمان در حفظ مشتریان آن سازمان می باشد .

 

باشگاه مشتریان با رعایت سیاست های درست در استقرار و اجرا می تواند ضامن حفظ مشتریان سازمان باشد.

 

ما می توانیم از باشگاه مشتریان به عنوان ابزار قدرتمند تعاملی بین سازمان و مشتریان استفاده نمائیم. ما می توانیم در باشگاه مشتریان اطلاعاتی را در اختیار مشتری قرار دهیم که برای او جذاب است و می تواند مشتری را مجاب کند که به دفعات به پانل خود مراجعه نماید .

 

ما می توانیم با ایجاد راهکار های ساده مشتری را مجاب کنیم که به دفعات به کنترل پانل خود در باشگاه مشتریان مراجعه نماید .

 

مواردی که می تواند باعث جذب مشتری شود شامل :

 

1.امکان معرفی کردن مشتری و دریافت امتیاز و اعلام تغییر امتیاز از طریق سامانه های پیامکی و یا نوتیفیکیشن موبایل

 

2. امکان شرکت در نظرسنجی های مختلف و دریافت امتیاز و اطلاع رسانی از روش های مختلف به مشتری

 

3. امکان نمایش سوابق خرید بر اساس فرمول های تعیین شده در نرم افزار crm

 

4. امکان درخواست جدید و یا ثبت سفارش

 

5. امکان درج تیکت و ارسال این تیکت به نرم افزار crm و در نهایت تعیین وضعیت تیکت در کنترل پانل مشتری

 

6. امکان رتبه بندی مشتریان و نمایش این رتبه بندی در کنترل پانل هر مشتری

 

7. امکان اطلاع رسانی های منظم برای هر مشتری به ازای هر تغییر در رتبه بندی در باشگاه مشتریان

 

8. امکان تخصیص ستاره به هر مشتری بر اساس حجم خرید و یا نوع خرید هر مشتری .لازم به ذکر است که ستاره دار کردن مشتری یک فرآیند مستقل از امتیاز برای هر مشتری می باشد.

 

9. امکان برگزاری جشنواره های فروش و ایجاد شرایط خاص برای مشتریان عضو باشگاه

 

10.استفاده از تعداد ستاره و یا میزان امتیاز مشتری در هر جشنواره و یا فروش ویژه

با نرم افزار crm طلوع بیشتر آشنا شوید  

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ دی ۹۶ ، ۱۶:۱۶
نسیم حبیبی
چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۱۴ ب.ظ

زیر سیستم آلارم دهی در نرم افزارCRM

زیر سیستم آلارم دهی در نرم افزارCRM

راز ماندگاری هر شرکت و یا سازمان در حفظ مشتریان آن سازمان می باشد .

باشگاه مشتریان با رعایت سیاست های درست در استقرار و اجرا می تواند ضامن حفظ مشتریان سازمان باشد.

ما می توانیم از باشگاه مشتریان به عنوان ابزار قدرتمند تعاملی بین سازمان و مشتریان استفاده نمائیم. ما می توانیم در باشگاه مشتریان اطلاعاتی را در اختیار مشتری قرار دهیم که برای او جذاب است و می تواند مشتری را مجاب کند که به دفعات به پانل خود مراجعه نماید .

ما می توانیم با ایجاد راهکار های ساده مشتری را مجاب کنیم که به دفعات به کنترل پانل خود در باشگاه مشتریان مراجعه نماید .

مواردی که می تواند باعث جذب مشتری شود شامل :

1.امکان معرفی کردن مشتری و دریافت امتیاز و اعلام تغییر امتیاز از طریق سامانه های پیامکی و یا نوتیفیکیشن موبایل

2. امکان شرکت در نظرسنجی های مختلف و دریافت امتیاز و اطلاع رسانی از روش های مختلف به مشتری

3. امکان نمایش سوابق خرید بر اساس فرمول های تعیین شده در نرم افزار crm

4. امکان درخواست جدید و یا ثبت سفارش

5. امکان درج تیکت و ارسال این تیکت به نرم افزار crm و در نهایت تعیین وضعیت تیکت در کنترل پانل مشتری

6. امکان رتبه بندی مشتریان و نمایش این رتبه بندی در کنترل پانل هر مشتری

7. امکان اطلاع رسانی های منظم برای هر مشتری به ازای هر تغییر در رتبه بندی در باشگاه مشتریان

8. امکان تخصیص ستاره به هر مشتری بر اساس حجم خرید و یا نوع خرید هر مشتری .لازم به ذکر است که ستاره دار کردن مشتری یک فرآیند مستقل از امتیاز برای هر مشتری می باشد.

9. امکان برگزاری جشنواره های فروش و ایجاد شرایط خاص برای مشتریان عضو باشگاه

10.استفاده از تعداد ستاره و یا میزان امتیاز مشتری در هر جشنواره و یا فروش ویژه

با نرم افزار crm طلوع بیشتر آشنا شوید  
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ دی ۹۶ ، ۱۶:۱۴
نسیم حبیبی