CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ

نرم افزار باشگاه مشتریان طلوع چگونه عمل می کند؟

نرم افزار باشگاه مشتریان طلوع چگونه عمل می کند؟

نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان طلوع به صورت یکپارچه به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع اتصال دارد .

ایجاد ساختار یکپارچه بین club و crm این امکان را به مدیران سازمان می دهد تا بتوانند در یک فضای تعاملی دوطرفه بین سازمان و مشتریان خود روش های حفظ مشتری را به صورت هوشمندانه به اجرا دربیاورند.

در حقیقت باشگاه هایی که به صورت جدا از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان راه اندازی می شوند نمی توانند به صورت هوشمند عمل کرده و به صورت یک جزیره جدا عملکرد ناقص را در تعامل و ارتباط با مشتریان خواهند داشت .

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان با ارتباط با سیستم های دیگر مثل مالی و حسابداری و کارت وفاداری و سیستم امتیازدهی و مدیریت انبار بستر مناسبی را برای تامین متعددی از مشتریان با سلایق مختلف باشد .

هم اکنون در پروژه های متعددی که در شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع راه اندازی شده است این فرآیند استقرار پیدا کرده است .

برای مثال در یک شرکت تولیدکننده و فروشنده فرش ماشینی که در 15 نقطه کشور فروشگاه ها و نمایندگی های فروش دارند سامانه باشگاه مشتریان به crm  متصل می باشد و از طرف دیگر crm به نرم افزار حسابداری و فروش همکاران سیستم متصل می باشد به عبارت دیگر حجم خرید هر مشتری به صورت اتوماتیک در crm و بعدا در باشگاه مشتریان در پانل اختصاصی هر مشتری قرار می گیرد در این سامانه به علت یکپارچه شدن مالی و حسابداری و club این مزیت ایجاد شده است .

حال مباحث مربوط به رتبه بندی مشتریان و یا تخصیص امتیاز در crm انجام شده و در باشگاه در پانل کاربری مشتری به او نمایش داده خواهد شد .

در ضمن سیستم crm از طریق سامانه های ارسال پیامک و یا ایمیل این تغییر رتبه بندی و یا تغییر در امتیازات مشتری اطلاع رسانی خواهد شد .همچنین در صورت داشتن اپلیکیشن موبایل باشگاه مشتریان این فرآیند از طریق ارسال نوتیفیکیشن های اپلیکیشن اطلاع رسانی خواهد شد .

در صورت نیاز این سامانه می تواند مباحثی چون خدمات پس از فروش ، نظرسنجی، شکایات، پیشنهادات و انتقادات را نیز فعال نمود .

تهیه و تنظیم :ایده پرداز طلوع

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۵۳
نسیم حبیبی
يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ق.ظ

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان آموزشی طلوع

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان آموزشی

1.    امکان تعریف دانشجویان
2.    امکان تعریف اساتید
3.    امکان تعریف دوره های آمورشی
4.    امکان تعریف گروه  و زیرگروه برای دوره ها
5.    امکان تعریف دوره های آموزشی قابل تدریس توسط یک استاد و هزینه پیشنهادی استاد
6.    امکان ثبت نام اولیه  دانشجویان
7.    امکان تعریف دوره های تقویمی
8.    امکان تخصیص استاد به دوره های تقویمی
9.    امکان ثبت دانشجویان یک دوره تقویمی
10.    امکان ثبت محل برگزاری دوره
11.    امکان ثبت هزینه های یک دوره
12.    امکان ثبت نمره هر دوره
13.    امکان ثبت و چاپ گواهینامه برای دانشجویان هر دوره
14.    امکان ثبت نحوه ی پرداخت توسط دانشجویان و نمایش مانده حساب هر دانشجو
15.    امکان نمایش مانده حساب هر استاد در هر دوره
16.    امکان ثبت اطلاعات مشتری حقوقی  و یا حقیقی
17.    امکان ثبت نمایندگی ها و ثبت ارتباطات مربوطه
18.    امکان ثبت بازاریابان و ثبت ارتباطات مربوطه
19.    امکان ثبت تامین کنندگان و ثبت ارتباطات مربوطه
20.    امکان ارسال اس ام اس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
21.    امکان ارسال ایمیل به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
22.    امکان ارسال فکس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
23.    امکان ارسال نامه به یک مشتری یا گروهی از مشتریان و چاپ لیبل های پستی
24.    امکان دریافت اس ام اس و ایمیل


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۰۷
نسیم حبیبی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پتروشیمی

شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع، با توانائیهای منحصر بفرد علمی و کاربردی منجمله صادرات نرم افزار به خارج از کشور و ارائه راهکارهای یکپارچه سازی مدیریت ارتباط با مشتریان، بعد از مدتها تحقیقات و بررسی، توانسته است با همکاری موثر و نظارت اساتید محترم دانشگاهی در حوزه فن آوری اطلاعات، نسبت به تولید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژه صنعت پتروشیمی با کد PTCRM103 اقدام نماید.
این نرم افزار تحولی جدی در تقویت و تحلیل برنامه های راهبردی مطمئن و متوازن در بخش بازرگانی و فروش براساس نیازسنجی صنعت پتروشیمی ایجاد نموده است.

قابلیت های ویژه

  • امکان ورود خودکار از سایت کلیه فروش ها و معاملات در بورس به سیستم PTCRM103
  •  امکان ورود خودکار سایت قیمت های بورس به سیستم PTCRM103
  • امکان ورود قیمت های بازار آزاد، FOB جهانی، ICIS، قیمت تمام شده و انواع مختلف قیمت های قابل تعریف دیگر به سیستم PTCRM103
  •  امکان ورود اطلاعات از طریق فایل اکسل یا به صورت online
  • ایجاد ارتباط بین قیمت های ورودی و محصولات تولیدی براساس نظر کارشناسی و تحلیل علمی
  •  مدیریت و فرمول بندی و امکان میانگین گیری موزون از کلیه قمیت های محصولات با توجه به کیفیت on,off
  •  مدیریت کلیه پیش فاکتورها و فاکتورهای صادره با توجه به قیمت های مصوب و اجازه صدور سندهای مالی با قیمت تائید شده توسط کارشناس مربوطه
  •  امکان دریافت و مدیریت ریز موجودی های انبارهای جامد و مایع به صورت online و یا فایل اکسل
  • مدیریت سیستم فروش مستقیم، صادرات و فروش بورسی با توجه به موجودی انبار و همچنین مدیریت سیستم پیش فروش با توجه به سهمیه بندی ها و مدیریت کارشناس مربوطه
  •  امکان ثبت کلیه اطلاعات مشتریان با شخصیت حقیقی (اشخاص) شامل: نام و نام خانوادگی، پیشوند، منطقه، کشور، شهر، روانشناسی شخص، کلیه اطلاعات تماسی به تعداد نامحدود اعم از تلفن و فکس (شامل کد کشور، کد شهر، شماره تلفن، داخلی)، موبایل، ایمیل، وب سایت، آدرس، شماره شناسنامه، کدملی، تاریخ ازدواج، تولد، نحوه آشنایی، تصویر مشتری
  •  امکان ثبت اطلاعات کلیه مشتریان با شخصیت حقوقی (شرکتها) شامل: نام شرکت، نوع شرکت (سهامی خاص، عام، دولتی، خصوصی)، برند، کد اقتصادی، درآمد، میزان اعتبار، شماره ثبت، سال و تاریخ دقیق تاسیس، تعداد کارکنان، تصویر آرم شرکت، کلیه اطلاعات تماسی به تعداد نامحدود اعم از تلفن و فکس (شامل کد کشور، شهر، شماره تلفن، داخلی)، موبایل، ایمیل، وب سایت، آدرس، وضعیت مالکیت(استیجاری، ملکی..)، گواهینامه ها
  •  امکان ایجاد پرونده شامل کلیه ارتباطات و مستندات برای هر مشتری
  •  مدیریت کلیه پیش فاکتورها و فاکتورهای صادره با توجه به مقادیر موجود در انبار و یا دستورهای پیش فروش صادر شده
  •  دریافت کلیه درخواست ها، و پیشنهادات و انتقادات، شکایات، و اسناد مشتریان از طریق وب سایت
  • امکان پیگیری تک تک درخواست های مشتریان و همچنین امکان مشاهده فاکتور، پیش فاکتور، وضعیت بدهکاری مشتریان به صورت online
  •  ایجاد گردش کار با توجه به درخواست های مشتریان و صدور پیش فاکتور، حواله، فاکتور، invoice، packing list و... از طریق نرم افزار و همزمان قابل رویت در وب سایت توسط مشتری
  •  امکان نمایش وضعیت درخواست و فاکتورها، پیش فاکتورهای و حواله های هر مشتری در کنترل پانل اختصاصی
  •  امکان انواع دسته بندی ها و گروه بندی مشتریان به صورت n سطحی
  • امکان مدیریت درخواست های فارسی و انگلیسی برای بخش صادرات و...
  • تقویم میلادی و شمسی به صورت همزمان در نرم افزار قابل استفاده می باشد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۰۴
نسیم حبیبی
سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ق.ظ

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان فرش ماشینی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان فرش ماشینی

  • قابلیت تعریف مشتریان حقوقی  و حقیقی
  • قابلیت تعریف مشتریان سرنخ  و فرصت جهت بازاریابی
  • قابلیت ثبت نمایندگی ها و عاملین فروش  با دسته بندی فروشگاه ، تعاونی و ...
  • امکان ثبت بازاریابان و ثبت ارتباطات مربوطه
  • امکان ثبت تامین کنندگان و ثبت ارتباطات مربوطه
  • امکان ثبت شرکتهای آهار و ثبت ارتباطات مربوطه
  • قابلیت یکتاسازی هر فرش و پیگیری تاریخچه تولید و انبارش و فروش آن
  • قابلیت ثبت و چاپ کارت گارانتی برای هر فرش به صورت یکتا
  • قابلیت ثبت مصرف کننده نهایی از طریق پیامک با ارسال شماره کارت گارانتی از طریق پیامک
  • قابلیت ثبت مصرف کننده نهایی از طریق باشگاه مشتریان با ورود به باشگاه و ثبت شماره کارت گارانتی
  • قابلیت ارتباط موثر با مصرف کننده نهایی از طریق سیستم های نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان
  • قابلیت امتیازدهی به مشتریان  بر اساس خرید و یا معرفی مشتری جدید
  • قابلیت تعریف ویژگی های فرش و ایجاد بارکد برای هر محصول بر مبنای  جنس کالا، گروه ، زیرگروه ، کد طرح، رنگ محصول ، سایز کالا
  • قابلیت تعریف شماره سریال به تعداد مورد نیاز برای هر نوع فرش
  • قابلیت چاپ شماره سریال بر روی برچسب
  • قابلیت بررسی وضعیت هر شماره سریال  و تاریخچه وضعیت های هر فرش از تولید تا فروش نهایی
  • قابلیت ثبت ورود به انبار از طریق بارکدخوان
  • قابلیت ثبت خروج ار انبار از طریق بارکدخوان
  • قابلیت گزارش موجودی انبار و کاردکس انبار برای هر کد محصول
  • امکان ارسال اس ام اس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
  • امکان ارسال فکس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
  • امکان ارسال نامه به یک مشتری یا گروهی از مشتریان و چاپ لیبل های پستی
  • امکان دریافت اس ام اس و ایمیل
  • امکان گزارش گیری های متنوع از بازاریابی و فروش  بر اساس تاریخ ، نوع محصول ، استان و شهر  و ...

    تهیه و تنظیم :شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۰۲
نسیم حبیبی
دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ق.ظ

موبایل کاتالوگ طلوع

موبایل کاتالوگ
  • امکان معرفی محصولات و خدمات
  • امکان ارتباط موثر با نمایندگی ها و عاملیت های فروش
  • امکان درج اطلاعات متنوع از محصولات بدون محدودیت ( متن  ، عکس )
  • امکان درج توضیحات از محصولات به طور کامل
  • امکان دسته بندی و گروه بندی محصولات به صورت  دو یا چند سطحی
  • قابل ارایه در روی انواع گوشی های هوشمند و تبلت
  • قابلیت دسترسی آسان در هر زمان و مکان
  • امکان نمایش عکس از محصولات به تعداد دلخواه
  • امکان نمایش فیلم از محصولات
  • امکان گالری تصاویر
  • امکان ارتقا به فروشگاه مجازی (سبدکالا، پرداخت آنلاین)
  • امکان اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریانCRM   و ایجاد ساختار یکپارچه
  • امکان ارتقا به باشگاه مشتریان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۰۳
نسیم حبیبی