CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع در سال 1375 بر پایه شیوه های نوین علمی با انگیزه ارائه ی سیستم های پیشرفته ی فناوری اطلاعات تاسیس شده است و در این مدت اقدام به تولید نرم افزارهای زیر نموده است:

این شرکت سابقه صادرات نرم افزار به کشورهای امارات، مصر، سنگاپور و عربستان را داراست و چشم انداز خود را مطرح شدن در سطح جهانی می داند. فرهنگ شرکت صداقت، مشتری مداری، توجه به خواسته مشتریان و ارائه راه حل های مناسب جهت پیشبرد اهداف ایشان می باشد و همواره سعی شده است تا با ارایه ی بهترین کیفیت و نوآوری در محصولات در جهت کسب رضایت مشتریان اقدام شود.

شرکت ایده پرداز طلوع در سال 1385 با بهره گیری از تجارب علمی و کاربردی اساتید دانشگاهی، مشاورین بازاریابی و فروش و با الگو برداری از نرم افزارهای برتر جهانی اقدام به تولید نرم افزار CRM با رویکرد به بازار ایران نمود و همچنان در حال ارتقا این نرم افزار در راستای تحقق اهداف عالی پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان در کلیه سازمان ها می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی .Net، معماری چند لایه و آخرین فناوریهای برنامه نویسی شی گرا و تحت وب تولید شده است.

 

با ما تماس بگیرید:

آدرس: تهران - خیابان انقلاب - روبروی پیچ شمیران - ساختمان تنکابن - پلاک 352 - طبقه 6 - واحد 31

 

تلفن                              02177512236

                                    02177513268