CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ

ما و مشتریانمان (شرکت سپنتا الکترونیک)

ما و مشتریانمان (شرکت سپنتا الکترونیک)

شرکت سپنتا الکترونیک ایرانیان وارد کننده قطعات الکترونیک از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع  و سیستم باشگاه مشتریان طلوع در کسب و کار خود استفاده می نماید.
در این سیستم مشتریان این شرکت در باشگاه مشتریان عضو شده و ثبت سفارش خود را به شکل پر کردن فرم های مربوطه و یا ارسال فایل اکسل انجام می دهند.
بعد از ثبت سفارش ،فرآیند بررسی در سیستم مدیریت ارتباط با  مشتریان توسط کاربر مربوطه انجام شده و پیش فاکتور صادر می شود  و مشتری می تواند پیش فاکتور و فاکتور های مربوطه را در باشگاه ملاحظه نموده  و همچنین فرآیند رهگیری سفارشات را در باشگاه داشته باشد .
بر این اساس در هر زمان می تواند موقعیت و وضعیت سفارش خود را در سیستم پیگیری نماید.

💎با سیستم های نرم افزاری طلوع ، کسب و کار خود را متحول  نمایید.💎
💓 ما  را به دوستان خود معرفی نمایید تا از مزایای سیستم های ما بهره مند شوند💓

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۰:۵۳
نسیم حبیبی
سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ

داستان شرکت اندیشه گامان

داستان شرکت اندیشه گامان

شرکت اندیشه گامان از جمله مشتریان ماست که در کنار استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع ، کسب و  کار خود را در زمینه فروش اینترنتی توسعه داده  و هم اکنون در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود مبتنی بر محصولات ماست. این شرکت هم چنین از موبایل کاتالوگ طلوع هم برای معرفی محصولات خود به مشتریان استفاده  نموده است.

تهیه و تنظیم : ایده پرداز طلوع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۰:۴۸
نسیم حبیبی
سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

از جمله محصولات یکپارچه شده ما با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ، سیستم فروشگاه اینترنتی می باشد.
در واقع با ورود اطلاعات محصولات در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ، همین محصولات را در فروشگاه هم  خواهید داشت. ارتباط این سیستم با سیستم  انبار  و حسابداری طلوع از یک طرف  و از طرف دیگر استفاده از ابزار های بازار یابی  و فروش موجود در CRM ویژگی منحصر بفردی را برای کسب  و کار شما بوجود خواهد آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۰:۴۸
نسیم حبیبی
يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ

نرم افزار مدیریت خدمات و پشتیبانی طلوع

نرم افزار مدیریت خدمات و پشتیبانی طلوع

امروزه ارائه خدمات مناسب در سازمان ها می تواند نقش مهمی در بالابردن شاخص رضایت مندی پرسنل هر سازمان باشد .

همچنین دریافت نظرات و پیشنهادات و نظرسنجی های مرتبط با هر خدمت می تواند به مدیران پشتیبانی امکان بررسی شرایط موجود و تشخیص نقاط ضعف و قوت را بدهد تا بر اساس آن برنامه ریزی ها به سمت ارائه خدمات بهتر در زمان مناسب با کیفیت بالا سوق داده شود. نرم افزار مدیریت خدمات و پشتیبانی طلوع با ایجاد زیر ساخت مناسب این امکان را فراهم می نماید تا کلیه اطلاعات و سوابق مراکز رفاهی، خدمات ارائه شده در مراکز، کارکنان استفاده کننده از این خدمات، و نظرسنجی هر کدام از کارکنان از خدمات ارائه شده در سیستم ثبت شده و با استفاده از گزارش های کاربردی سیاست های مدیریتی را به سمت بالا بردن رضایت کارکنان هدایت نمائید. 

مزایای سیستم :

  1. افزایش رضایت مندی کارکنان و مخاطبان
  2. نظارت بر خدمات ارائه شده در مراکز مختلف
  3. افزایش سرعت و کیفیت در ارائه خدمات
  4. ایجاد رابطه دوطرفه

امکانات سیستم :

  1. امکان ثبت اطلاعات کارکنان و متقاضیان ( اشخاص استفاده کننده از خدمات )
  2. امکان ثبت اطلاعات مراکز رفاهی
  3. امکان تعریف خدمات قابل ارائه در هر مرکز رفاهی (اتاق و سوئیت)
  4. امکان رزرو یک اتاق یا سوئیت به نام شخص
  5. امکان ثبت زمان ورود و خروج (زمان شروع و اتمام استفاده از امکانات)
  6. امکان انجام نظرسنجی اتوماتیک در زمان تسویه
  7. امکان تخصیص امتیاز به هر مرکز رفاهی توسط شخص استفاده کننده
  8. امکان دریافت و ثبت انتقادات و پیشنهادات در پرونده هر مرکز

"به مشتری خدمت کن"....  به همین سادگی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۱
نسیم حبیبی
شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان آموزشی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان آموزشی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع  ویژه موسسات آموزشی

1.    امکان تعریف دانشجویان
2.    امکان تعریف اساتید
3.    امکان تعریف دوره های آمورشی
4.    امکان تعریف گروه  و زیرگروه برای دوره ها
5.    امکان تعریف دوره های آموزشی قابل تدریس توسط یک استاد و هزینه پیشنهادی استاد
6.    امکان ثبت نام اولیه  دانشجویان
7.    امکان تعریف دوره های تقویمی
8.    امکان تخصیص استاد به دوره های تقویمی
9.    امکان ثبت دانشجویان یک دوره تقویمی
10.    امکان ثبت محل برگزاری دوره
11.    امکان ثبت هزینه های یک دوره
12.    امکان ثبت نمره هر دوره
13.    امکان ثبت و چاپ گواهینامه برای دانشجویان هر دوره
14.    امکان ثبت نحوه ی پرداخت توسط دانشجویان و نمایش مانده حساب هر دانشجو
15.    امکان نمایش مانده حساب هر استاد در هر دوره
16.    امکان ثبت اطلاعات مشتری حقوقی  و یا حقیقی
17.    امکان ثبت نمایندگی ها و ثبت ارتباطات مربوطه
18.    امکان ثبت بازاریابان و ثبت ارتباطات مربوطه
19.    امکان ثبت تامین کنندگان و ثبت ارتباطات مربوطه
20.    امکان ارسال اس ام اس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
21.    امکان ارسال ایمیل به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
22.    امکان ارسال فکس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
23.    امکان ارسال نامه به یک مشتری یا گروهی از مشتریان و چاپ لیبل های پستی
24.    امکان دریافت اس ام اس و ایمیل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۲
نسیم حبیبی

نرم افزار مدیریت شکایات ، پیشنهادات و انتقادات

نرم افزار مدیریت شکایات ، پیشنهادات و انتقادات طلوع تحت وب در یک نگاه:

مزیت ها:


  • افزایش رضایتمندی مخاطبان
  • بهبود خدمات رسانی به مخاطبین
  • شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
  • ایجاد یک کانال دو طرفه ارتباطی بین سازمان و مخاطبین
  • حفظ و نگهداری مخاطب به عنوان سرمایه مهم هر سازمان
  • یکپارچه کردن اطلاعات در حوزه ارتباط با مشتریان و درگاه های ارتباطی
  • امکان دریافت گزارش عملکرد سازمان در خصوص پاسخگویی به مشتریان در بازههای زمانی دلخواه
  • قابلیت ها :

  • قابلیت ثبت کلیه اطلاعات مخاطبان حقیقی ( اشخاص ) و حقوقی(شرکتها(
  • قابلیت ثبت کلیه شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
  • قابلیت تعریف وظیفه جهت پیگیری بعدی شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
  • قابلیت تعریف آلارم برای پیگیری منظم وظایف
  • قابلیت ارسال اس ام اس ، ایمیل ، فکس به شکل گروهی و تکی با نام خود مخاطب
  • قابلیت دریافت پیشنهادات و انتقادات از طریق اس ام اس و ثبت و ارجاع به کاربر مربوطه
  • قابلیت دریافت پیشنهادات و انتقادات از طریق ایمیل و ثبت به همراه فایل های پیوست و ارجاع به کاربر  
  • قابلیت دریافت پیشنهادات و انتقادات از طریق وب سایت و ارجاع آنلاین به کاربر مربوطه
  • امکان دسته بندی و گروه بندی شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
  • قابلیت شناسایی مخاطبان تماس گیرنده (تشخیص کالر آی دی (
  • قابلیت ضبط مکالمات تلفنی
  • قابلیت ارتباط با سیستم VOIP
  • قابلیت ثبت و نمایش آدرس مخاطب بر روی Google Map
  • امکان چت میان کاربران سیستم
  • قابلیت بومی سازی نرم افزار بر مبنای نیازهای سازمان
  • قابلیت ثبت تاریخچه کلیه عملیات های انجام شده بر روی رکوردها
 

  "به مشتری خدمت کن"....  به همین سادگی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۱
نسیم حبیبی
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع ویژه شرکتهای فروش املاک
  • امکان ثبت اطلاعات خریداران ملک
  •     امکان ثبت اطلاعات فروشندگان ملک
  •     امکان اختصاص  هر خریدار به یک بازاریاب مشخص جهت پیگیری های بعدی
  •     امکان ایجاد  رده بندی و گروه بندی مشتریان به صورت دلخواه
  •     امکان ضمیمه کردن اسناد  مرتبط با مشتری در پرونده آن
  •     امکان ایجاد پرونده ارتباطات برای هر  مشتری به صورت جداگانه
  •     امکان  مدیریت وظایف در بخش کارتابل کاربران
  •     امکان ایجاد آلارم بر اساس تاریخ و ساعت یادآوری های ثبت شده در سیستم
  •     امکان ثبت کلیه مشخصات  املاک
  •     قابلیت رزرو یک واحد برای یک خریدار مشخص
  •     قابلیت صدور و چاپ مبایعه نامه
  •     امکان ثبت  نحوه پرداخت در زمان صدور مبایعه نامه
  •     امکان مدیریت چند بازاریاب و تعیین سطح دسترسی برای هرکدام
  •     امکان ایجاد گزارشات متنوع از مشتریان ، فروش های انجام شده ،  بازاریابان  و ...
  •     امکان ارسال اس ام اس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
  •     امکان ارسال ایمیل به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
  •     امکان ارسال فکس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
  •     امکان ارسال نامه به یک مشتری یا گروهی از مشتریان و چاپ لیبل های پستی
  •     امکان دریافت اس ام اس ، ایمیل
  •     امکان کالر آیدی با امکان نمایش شماره مشتری ، نام مشتری و آخرین ارتباطات آن
  •     امکان مدیریت جلسات و قرار ملاقات ها
  •     پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار
  •     امکان کار با برنامه به صورت تحت وب و یا تحت شبکه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۸
نسیم حبیبی
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ق.ظ

نرم افزار مدیریت ارتباطات پروژه

نرم افزار مدیریت ارتباطات پروژه

امروزه یکی از نقاط ضعف سازمان های پروژه محور عدم مدیریت صحیح در ارتباطات پروژه می باشد.
تحقیقات نشان می دهد که بیش از 50% از زمانی که صرف مدیریت پروژه می گردد مربوط به ارتباطات درون پروژه ای می باشد.
یکی از مهمترین توانمندی های مدیران پروژه ، مدیریت ارتباطات صحیح در تمامی بخشهای پروژه می باشد.
آیا می توان با مدیریت بهتر ارتباطات در پروژه  ، به بهره وری بالاتردر طول مدت انجام یک پروژه دست یافت؟
در شرکت هایی که انجام پروژه به طور کامل یا حتی انجام بخش هایی از یک پروژه در دستور کار قرار می گیرد، مدیریت ارتباطات بین اجزاء ، افراد و شرکت های مرتبط، حائز اهمیت می باشد. در این شرایط علاوه بر شخصیت های حقیقی و حقوقی، پروژه هم یک شخصیت مستقل پیدا می کند و ارتباط تمام افراد ، بخش ها و سازمان ها با این شخصیت مستقل،اهمیت بسیاری دارد. اساساً در این سیستم، تمامی تعاملات و ارتباطات یک پروژه(باویژگیهای کاملاً مشخص وتعریف شده)قابل ثبت و پیگیری خواهد بود.
مجموعه این اطلاعات وقتی که در کنار اطلاعات پرسنل یک سازمان و تعاملات آن ها با مشتریان و ارتباطات با مشتریان قرار می گیرد این امکان را به مدیریت می دهد تا در هر پروژه به مجموعه ای ازتحلیل های اثربخش دست یافته و در نهایت با تکیه بر مستندات بتواند تصمیم های درست در جهت  کاهش هزینه یا افزایش بهره وری را اتخاذ نمایید .
مزیت های استفاده از این نرم افزار در سازمان شما :
 
· کاهش هزینه های پروژه
· سرعت در ارتباطات پروژه
· دقت در انتقال اطلاعات یبن عوامل پروژه
· مستند سازی کلیه ارتباطات هر پروژه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۷
نسیم حبیبی
يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

چگونه با مشتریان به صورت خاص برخورد کنیم؟

در بحث ارتباطات، مهمترین موضوع در اثربخشی ارتباطات می باشد . ارتباط به عنوان بارزترین شاخصه ی انسانی در زندگی همه انسانها بالاترین تاثیر را ایجاد می کند.

حال سوال اینجاست که در زندگی شما چقدر ارتباطات اثر بخش بوده اند؟

کیفیت زندگی شما چقدر متاثر از ارتباطات،  مدیریت شده است؟

موفق ترین انسا نها کسانی هستند  که ارتباطات خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند.  

در سازمان ها هم همین قاعده وجود دارد . موفق ترین سازمان ها آنهایی هستند که از ظرفیت ارتباطات خود بیشترین استفاده را می کنند دو پارامتر و شاخصه در بالابردن خروجی از مبحث ارتباطات وجود دارد :

بالابردن کمیت ارتباطات و دیگری کیفیت ارتباط .

ما در حال حاضر سعی می کنیم تمامی کانال های ارتباطاتی را در اختیار داشته باشیم .

تلفن ، فکس ، موبایل  ، ایمیل ، شبکه های اجتماعی ، وبسایت ، نامه و ارتباطات حضوری

حال من از شما سوال می کنم :

  1.  کدام یک از کانال ارتباطی برای شما مفیدتر بوده است ؟
  2. آیا ارزیابی از میزان اثر بخشی این ارتباط دارید؟
  3. آیا از کیفیت ارتباط از طریق هر یک از کانال های فوق مطلع هستید؟
  4. چگونه می توانیم میزان اثرگذاری روی مخاطب را در هر پیام افزایش دهیم ؟

هم اکنون در بسیاری از سازمان های موفق در دنیا،  دایره اطلاعات از مخاطبان خود را به شرطی که به حوزه اطلاعات شخصی افراد  لطمه نزند گسترش داده و سعی می شود حتی رفتارهای خاص یک مشتری مانیتور و رصد شود.  و سیستم های مدیریتی اطلاعات را ذخیره و مورد تحلیل قرار می دهند.  

به عبارت ساده تر هر فرد دارای خصایص ویژه خود می باشد و همین ویژگی های خاص می تواند مبنای یک ارتباط خاص باشد .

فرض کنید شما برای خرید به یک فروشگاه لباس مراجعه کرده اید و خرید قبلی شما از لحاظ رنگ و جنس برای فرزندتان در سیستم ثبت شده است . پیشنهاد های جدید به شما می تواند الویت های با علاقه مندی ها و سوابق قبلی فرزند شما باشد .  ناخودآگاه در این پیشنهاد رضایت بیشتری حاصل خواهد شد و فرزند شما انتخاب نزدیکتری خواهد داشت .

برای یک فروشنده پوشاک آقایان ارسال پیام به یک خانم برای تبریک تولد همسرش یک ارتباط متفاوت و خاص محسوب می شود ، عملا این خانوم برای تاریخ تولد همسرش یک فرصت ویژه وجود دارد که فروشنده پوشاک آقایان از آن استفاده خواهد کرد .

دانستن و داشتن اطلاعات خاص در بستر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان می تواند ارتباطات خاصی ایجاد نماید .

برای مثال سایت آمازون برای فروش غذای حیوانات از این قاعده به خوبی بهره برداری نموده . بانک اطلاعات کسانی که خرگوش دارند،  میزان فروش هویج را برای این بازار هدف به شدت افزایش خواهد داد .

شما چه اطلاعاتی از مشتریان خود جمع آوری کرده اید که بتواند مبنای یک ارتباط اثر بخشی باشد ؟؟؟


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۹
نسیم حبیبی
سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

مدیریت هوشمند IVR با سیستم CRM طلوع

مدیریت هوشمند IVR با سیستم CRM طلوع

در بسیاری از شرکت ها به علت تعداد تماس های زیاد از سیستم، منشی تلفنی یا IVR استفاده می شود . پیام های IVR اغلب محدود بوده و با معرفی کلیدهای 1 تا 9 برای اتصال به بخش های مختلف سازمان توسط فایل صوتی از قبل ضبط شده انجام می شود .


در سیستم های VOIP نیز می توان از پیام منشی IVR برای ارتباط دادن مشتری به یک بخش خاص بدون نیاز به صحبت با منشی استفاده نمود، حال اگر این سیستم VOIP با سیستم CRM طلوع متصل شود می توان از پخش های هوشمند با توجه به شناسایی مشتری استفاده نمود.

برای مثال در یک شرکت فروشنده کاغذ دیواری که تعداد زیادی نماینده در سطح کشور دارد در هنگام تماس ابتدا شناسایی می کند که مشتری تماس گرفته مشتری قدیمی است یا مشتری جدید. در صورتی که مشتری قدیمی باشد پیام A را پخش می کند و در صورت انتخاب خود مشتری (مثلا کلید 2) به کارشناس مربوطه خود متصل خواهد شد (بدون اینکه مشتری بداند داخلی کارشناس مربوطه او چه کسی می باشد) .  در این مکانیزم سیستم CRM تصمیم می گیرد که با توجه به شناسایی اولیه ایی که از تماس گیرنده بدست آورده است چه پیامی را پخش نماید و یا این تماس را به چه داخلی متصل نماید .

در این سیستم می توان با توجه به نیاز سازمان ها هوشمندهای بیشتری ایجاد نمود .

برای مثال این سیستم می تواند منطقه کشوری و یا جهانی یک تماس گیرنده را شناسایی نماید و توزیع تماس ها بر اساس منطقه بین کارشناسان انجام دهد .


سیستم IVR هوشمند که متصل به سیستم CRM می باشد می تواند در سیستم خدمات پس از فروش در سازمان ها واقع شود به این صورت که با تماس مجدد با بخش خدمات اتصال به کارشناس انجام خواهد شد که قبلا تیکت را ثبت نموده است و در جریان کار مشتری می باشد .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۰
نسیم حبیبی