CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ

سوابق و ارتباطات مشتریان

سوابق و ارتباطات مشتریان
  •  ثبت ارتباطات با مشتریان در مراحل مختلف بازاریابی، فروش و خدمات پس ار فروش
  •  ثبت ارتباطات سیستمی به صورت اتوماتیک مانند پیامک ، ارتباطات کالرآیدی و VOIP
  •  کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل بر اساس تعداد ارتباطات و نوع ارتباطات و نتیجه ارتباطات
  •  پیوست نمودن مستندات در پرونده هر ارتباط به صورت جداگانه در نرم افزار CRM
  •  نمایش پیگیریهای امروز، پیگیریهای آتی و پیگیریهای باز crm
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۶:۰۶
نسیم حبیبی
شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۴ ب.ظ

کارتابل و وظایف در نرم افزار CRM

کارتابل و وظایف در نرم افزار CRM

  • با امکان تعریف وظیفه، نمایش وظایف امروز، آتی ، وظایف تکمیل شده و وظایف تکمیل نشده، مشاهده وظایف تمام کاربران توسط مدیران سیستم و ارجاع وظیفه به دیگر کاربران
  •  نظارت بر روند پیگیری کارکنان توسط مدیر
  •  پیوست کردن فایل ضمیمه در هر وظیفه
  • بررسی سوابق یک وظیفه توسط مدیر  تعریف آلارم برای هر وظیفه
  • تعریف زمان شروع ، ارجاع ، سررسید ، یادآوری ، تکمیل برای هر وظیفه
  • تعیین اولویت برای هر وظیفه با توجه به درجه اهمیت آن در نرم افزار
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۶:۰۴
نسیم حبیبی