CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ

شرکت های حمل و نقل و باشگاه مشتریان

 شرکت های حمل و نقل و باشگاه مشتریان

یکی از دغدغه های شرکت های حمل و نقل، حفظ مشتری و ادامه همکاری با مشتریان قدیمی خود می باشد.

 

به عبارت دیگر حمل بار یکی از خدمات تکرار پذیری است که به واسطه ارائه خدمات مناسب و به هنگام، با رعایت تعرفه های رقابتی می تواند به حفظ و نگهداری مشتریان کمک شایان و وافری بنماید.

 

باشگاه مشتریان ویژه شرکت های حمل و نقل در حقیقت این امکان را به مشتریان می دهد تا با رصد وضعیت محموله در جریان موقعیت محموله قرار گیرند.

 

 باشگاه مشتریان ویژه شرکت های حمل و نقل این امکان را فراهم می نماید که مشتری از لحظه تحویل دادن بار به شرکت حمل و نقل در مبدا، تا تحویل گرفتن بار از شرکت حمل و نقل در مقصد، لحظه به لحظه محموله خود را رصد نماید .

 

در این سیستم مشتری به صورت کاملا شفاف و آنلاین در جریان وضعیت بار در گمرک های کشور مبدا و مقصد و انتقال از خطوط مختلف حمل ونقل نظیرخط هوایی، ریلی و دریایی قرار می گیرد .

 

یکپارچه شدن سیستم باشگاه مشتریان و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان و سیستم حسابداری این امکان را به مشتری می دهد که بخش زیادی از نیازهای خود را در خصوص بررسی وضعیت مالی، درخواست های جدید ، امتیاز مشتری ، نظرسنجی از هر مشتری در پانل اختصاصی هر مشتری به صورت آنلاین انجام شود .

 

هم اکنون یک شرکت حمل و نقل با فعال کردن باشگاه مشتریان و تخصیص امتیاز به ازای هر خرید وفادارسازی مشتریان خود داشته و توانسته با ارائه خدمات بروز و مبتنی بر مشتری مداری مشتریان راضی خود را به سمت مشتریان وفادار سوق دهد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵
نسیم حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی