CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

شرکت تولیدی و نرم افزار مدیریت ارتباطات مشتریان (سی آر ام)

شرکت موردنظر در اصل یک شرکت بازرگانی بودند که به جز فروش موتور سیکلت فروش هایی که از طریق پست بانک هم انجام می گرفت را در برداشتند. چند گروه فروش با کارمندهای فروش متفاوت می خواستند که به اطلاعات هم دسترسی نداشته باشند. انجام این کار به راحتی با تعیین الگوی دسترسی و سطح دسترسی در فرم ها در رکوردها قابل حل بود که د  CRM هر کاربری که تعریف شود قابلیت دسترسی مخصوص خودش را دارد. ارسال SMSبرای سررسید اقساط مشتریانشان برایشان مهم بود که یک روز قبل بنابر آلارمی که در CRM وجود داشت و فیلتر کردن این گروه از مشتریان برایشان امکانپذیر شد.
تعداد اقساط این فروش ها مشخص بود و تاریخ های سررسیدشان ماهانه که در یک Customizeو ایجاد تغییرات برایشان تعریف شد. گزارش های فروش هر گروه به راحتی از طریق CRMبرای مدیر فروششان انجام پذیر بود و تمامی سنجش های مختلف را در برمی گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۷
نسیم حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی