CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

باشگاه مشتریان ویژه فروشگاه ها

باشگاه مشتریان ویژه فروشگاه ها

در طی چندین هفته گذشته چندین فروشگاه اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نمودند .

چرا فروشگاه های مختلف در بحث عرضه محصولات علاقه مند به راه اندازی باشگاه مشتریان شده اند .

برای مثال یک فروشگاه عرضه کننده طلا و جواهرات برای وفادار سازی مشتریان خود اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نموده است .

اولین فرصت این باشگاه این است که از این به بعد این فروشگاه لیست کاملی از همه مشتریان خود دارد که هر زمان نیاز داشته باشد می تواند برای ارتباط و اطلاع رسانی به آنها از این بانک اطلاعات استفاده نماید .

در این مدل باشگاه مشتریان عملا مشتریان با توجه به اینکه چقدر خرید انجام دادده اند می توانند امتیاز دریافت نمایند .

به عبارت دیگر با ثبت حجم خرید (میزان خرید) هر مشتری امکان تخصیص امتیاز و یا مبلغ به حساب مشتری وجود دارد .

در این مدل با ارسال پیامک به مشتری ضمن تشکر از خرید مشتری به اطلاع او رسانده می شود که می تواند در خرید بعدی از این مبلغ مشخص شده جهت تخفیف استفاده نماید .

در این وضعیت عملا ما تخفیف در هر خرید را به خرید بعدی مشتری موکول می نماییم.

و این باعث ترغیب مشتری برای تکرار خرید از ما می شود

در این گروه از فروشگاه ها می توان به فروشگا های لوازم التحریر نیز اشاره نمود که معمولا از آنها تکرار خرید نیز وجود دارد .

در کالاهای که در سبد ماهانه خانوار می باشد این مدل به شکل بسیار موثری می تواند در جذب و نگهداری مشتری موثر باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۳
نسیم حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی