CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

شرکت حمل و نقل کالا و نحوه استقرار نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)


یک شرکت حمل و نقل کالا که از مبدا چین (شهر گوانجو) به مقصد ایران و امارات کالا حمل می نماید، جهت مدیریت فرآیندهای داخل مجموعه خود ابتدا با رویکرد درون سازمانی نیازهای خود را به شرح ذیل مطرح نمود:

قبل از اجرای سیستم نمی توان به راحتی در زمان کوتاه کنترل کرد که کالای هر مشتری در چه مرحله ای قرار دارد (مثلا آیا از انبار چین بارگیری شده است یا خیر؟ در گمرک چین قرار دارد؟  به گمرک تهران وارد شده است؟ از گمرک تهران ترخیص شده است؟)

6. اتمام فرآیند حمل کالا و تحویل نهایی به مشتری

با توجه به مشکلات فوق سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان با ایجاد یک زیرساخت دوزبانه(انگلیسی-فارسی ) امکان ثبت کلیه محموله های تحویل گرفته شده از مشتری را در چین به کارمندان این شرکت در شهر گوانجو داده و برای هر کارتن کالا یک برچسب(شناسنامه) صادر کرده و روی کارتن چسبیده می شود.

و با تجمیع چندین کارتن در یک کانتینر یک پروژه ی حمل در سیستم ایجاد می شود که این پروژه حمل امکان کنترل و مانیتورینگ خواهد داشت .

با اعمال جزئیات مباحث حمل کالا در حال حاضر کلیه گزارش های کاربردی برای بررسی ارسال های موفق و یا ناموفق و مشتریان طلایی و سودده و دادن تخفیفات و شرایط ویژه برای حفظ و نگهداری این مشتریان در این سیستم قابل مدیریت می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
نسیم حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی