CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

نرم افزار مدیریت شکایات ، پیشنهادات و انتقادات

نرم افزار مدیریت شکایات ، پیشنهادات و انتقادات طلوع تحت وب در یک نگاه:

مزیت ها:


  • افزایش رضایتمندی مخاطبان
  • بهبود خدمات رسانی به مخاطبین
  • شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
  • ایجاد یک کانال دو طرفه ارتباطی بین سازمان و مخاطبین
  • حفظ و نگهداری مخاطب به عنوان سرمایه مهم هر سازمان
  • یکپارچه کردن اطلاعات در حوزه ارتباط با مشتریان و درگاه های ارتباطی
  • امکان دریافت گزارش عملکرد سازمان در خصوص پاسخگویی به مشتریان در بازههای زمانی دلخواه
  • قابلیت ها :

  • قابلیت ثبت کلیه اطلاعات مخاطبان حقیقی ( اشخاص ) و حقوقی(شرکتها(
  • قابلیت ثبت کلیه شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
  • قابلیت تعریف وظیفه جهت پیگیری بعدی شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
  • قابلیت تعریف آلارم برای پیگیری منظم وظایف
  • قابلیت ارسال اس ام اس ، ایمیل ، فکس به شکل گروهی و تکی با نام خود مخاطب
  • قابلیت دریافت پیشنهادات و انتقادات از طریق اس ام اس و ثبت و ارجاع به کاربر مربوطه
  • قابلیت دریافت پیشنهادات و انتقادات از طریق ایمیل و ثبت به همراه فایل های پیوست و ارجاع به کاربر  
  • قابلیت دریافت پیشنهادات و انتقادات از طریق وب سایت و ارجاع آنلاین به کاربر مربوطه
  • امکان دسته بندی و گروه بندی شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
  • قابلیت شناسایی مخاطبان تماس گیرنده (تشخیص کالر آی دی (
  • قابلیت ضبط مکالمات تلفنی
  • قابلیت ارتباط با سیستم VOIP
  • قابلیت ثبت و نمایش آدرس مخاطب بر روی Google Map
  • امکان چت میان کاربران سیستم
  • قابلیت بومی سازی نرم افزار بر مبنای نیازهای سازمان
  • قابلیت ثبت تاریخچه کلیه عملیات های انجام شده بر روی رکوردها
 

  "به مشتری خدمت کن"....  به همین سادگی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۰
نسیم حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی