CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۴ ب.ظ

کارتابل و وظایف در نرم افزار CRM

کارتابل و وظایف در نرم افزار CRM

  • با امکان تعریف وظیفه، نمایش وظایف امروز، آتی ، وظایف تکمیل شده و وظایف تکمیل نشده، مشاهده وظایف تمام کاربران توسط مدیران سیستم و ارجاع وظیفه به دیگر کاربران
  •  نظارت بر روند پیگیری کارکنان توسط مدیر
  •  پیوست کردن فایل ضمیمه در هر وظیفه
  • بررسی سوابق یک وظیفه توسط مدیر  تعریف آلارم برای هر وظیفه
  • تعریف زمان شروع ، ارجاع ، سررسید ، یادآوری ، تکمیل برای هر وظیفه
  • تعیین اولویت برای هر وظیفه با توجه به درجه اهمیت آن در نرم افزار
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۰
نسیم حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی